01 август 2011

Наблюдение Овча Купел (30 юли 2011)

Наблюдение: Христина Попова

Концерт на Поли Паскова
Село Мало Бучено
Дата: 30 юли 2011


На плакатите, разпространени в с. Мало Бучино и кв. Суходол, беше отбелязано, че ще има концерт на Поли Паскова, но по-скоро имаше характер на събор на селото. В началото имаше само DJ, който осигуряваше озвучаване на събитието, като някои от песните все пак бяха от репертоара на Поли Паскова. Имаше много професионална озвучителна техника, като чрез нея музиката се чуваше почти из цялото село. По-голямата част от хората бяха разположени в пространството зад ресторанта, като там имаше няколко реда със сергии, предлагащи най-различни играчки, лакомства и балони, на посетителите се предлагаха и традиционните скара и пържени картофи. Повечето посетителите заявяваха, че не са от Мало Бучино и са дошли от други села.

Основният изпълнител закъсня поне с час и половина. На събора присъстваха хора от всички възрасти, но като че ли най-интересен беше за по-младите, тъй като проявяваха най-голям интерес към предлаганите на сергиите стоки. В този смисъл пространството беше много възрастово разпределено, тъй като по-възрастните бяха `превзели` пейките и местата за сядане, докато младите се разхождаха около сергиите. 

Качеството на озвучителната техника беше впечатляващо, на доста високо ниво. Нямаше никаква информация относно организаторите и спонсорите на събитието.

1 коментар:

  1. Я здесь, чтобы поделиться своим свидетельством о том, что хорошая кредитная компания, которой доверяют, сделала для меня, я из России, и я прекрасная мать 3 детей. Я потеряла свои средства, пытаясь получить кредит для расширения моей вечнозеленой группы компаний. это было так тяжело для меня и моих детей, я пошел в Интернет, чтобы искать помощь в кредите, вся надежда была потеряна до одного рокового дня, когда я встретил своего друга, который недавно получил кредит от очень честного человека, мистера Педро. Она познакомила меня с этим честным кредитным специалистом, г-ном Педро, который помог мне получить кредит в течение 5 рабочих дней, я всегда буду благодарен г-ну Педро за то, что он помог мне снова встать на ноги. Вы можете связаться с г-ном Педро по электронной почте: pedroloanss@gmail.com / WhatsApp: +18632310632 они не знают, что я делаю это для них, но я просто должен сделать это, потому что там много людей, которые нуждаются в помощь в получении кредита, пожалуйста, обратитесь к этому честному человеку, и вы также можете быть в безопасности.

    ОтговорИзтриване